Garantie & Retour
Leveringen en retourzendingen
Verzend- en handlingkosten binnen Nederland en België:
Prijzen gelden franco huis Nederland en België, inclusief verpakking, exclusief omzetbelasting, met dien verstande dat wij bij (deel)levering met een netto-factuurwaarde tot en met €100,- een toeslag van € 7,50 in rekening brengen.
Buiten Nederland en België:
Verzending naar landen buiten Nederland en België is nog niet mogelijk.
Bestelling voor 14:00 uur besteld worden dezelfde dag nog verzonden wanneer de producten voorradig zijn. Verzending geschiedt per post met Post NL. Zendingen via Post NL worden veelal de volgende dag bezorgd.
Wat te doen bij retourneren?
Indien u denkt dat een artikel niet in orde is of niet correct geleverd is, graag eerst contact opnemen. Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking, retourneren. Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is De Koffieboer genoodzaakt u de verzend- en handlingkosten in rekening te brengen. U dient zelf de zending te frankeren voor het terugsturen.
Alle annuleringen dienen schriftelijk aan De Koffieboer kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam, factuurnummer en reden van retournering te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan De Koffieboer heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Afkoelingsperiode
U hebt na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 14 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst schriftelijk te ontbinden en de bestelling binnen dezelfde termijn te retourneren.
De bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de bestelling in de originele verpakking retour gestuurd wordt. U draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending.Schade aan de verpakking of het product vallen voor rekening van de koper.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald, eventueel met aftrek van bovengenoemde (verzend)kosten.
LET OP: Neem altijd contact op met onze klantenservice voordat u de bestelling retourneert!
Contact:
De Koffieboer BV
Columbusweg 4
4462 HB Goes
Info@dekoffieboer.nl
0113-450505